VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

Nämä toimitusehdot sisältävät www.cafe-nazca.fi -verkkokauppaa koskevat toimitus- ja sopimusehdot kuluttaja-asiakkaille. Ehdot ovat voimassa 1.11.2017 alkaen.

 

Café Nazca Ky, Y-tunnus 2810739-5, myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Yhteystietomme ovat:

 

Café Nazca Ky

Pölläkäntie 94

70820 Kuopio

Finland

 

Puhelin : 044 330 3397 Karla

Sähköposti : karla.harzdorf@cafe-nazca.fi

ASIAKASPALVELU

Asiakaspalvelumme palvelee suomeksi, ruotsiksi, espanjaksi ja englanniksi. Parhaiten tavoitat meidät sähköpostitse osoitteesta karla.harzdorf@cafe-nazca.fi. Puhelinnumeroomme soittaminen maksaa normaalin puhelumaksun verran.

ASIAKKAAKSI REKISTERÖITYMINEN

Rekisteröityminen on vapaaehtoista ja verkkokaupasta voi hyvin tilata ilman rekisteröitymistäkin. Voit rekisteröityä etukäteen rekisteröitymissivulla tai kassalla, samalla kun teet tilauksesi. Kun rekisteröidyt käyttäjäksi näet mm. oman tilaushistoriasi.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.cafe-nazca.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Toimitusosoitteen, sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron antaminen on pakollista, jotta voimme toimittaa tilauksesi. Jos huomaat tilauksen tiedoissa virheitä, ota meihin yhteyttä välittömästi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen karla.harzdorf@cafe-nazca.fi

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

TILAUSVAHVISTUS

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • viitenumeron

  • pankkitilinumeromme

 

  • laskun loppusumman

 

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.

——————–

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

————-

ENNAKKOMAKSU

Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.

TOIMITUSAIKA

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta.

Toimitamme paketit postin pakettiautomaatin kautta lähimpään pisteeseen. Toimitus kestää 2-3 päivää maksusuorituksesta.

TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä. 

TAKUU JA PALAUTUSOIKEUS

Takaamme että tuotteemme täyttävät ilmoittamamme normit. Mikäli tuotteiden laadussa on huomautettavaa, pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostitse karla.harzdorf@cafe-nazca.fi

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palauttamasi tuotteen, lähetämme tilalle uuden tai palautamme maksamasi maksun kokonaisuudessaan käyttämäsi maksutavan kautta. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja sekä hintoja. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautusosoite:

Café Nazca

Pölläkäntie 94

70820 Kuopio

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen karla.harzdorf@cafe-nazca.fi tai postitse:

Café Nazca
Pölläkäntie 94

70820 Kuopio

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja sekä hintoja. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.