ANVÄNDARVILLKOR

VILLKOR FÖR LEVERANS AV NÄTVERKHANDEL

Leveransvillkoren inkluderar leveransvillkoren för leverans till kunder på www.cafe-nazca.fi . Villkoren gäller från och med 1 november 2017.

 

Café Nazca Ky, affärs-ID 2810739-5, säljer produkter till vuxna individer i Finland. Våra kontakter är:

 

Café Nazca Ky

Pelmakäntie 94

70820 Kuopio

Finland

 

Telefon: 044 330 3397 Karla

Email: karla.harzdorf@cafe-nazca.fi

KUNDSERVICE

Vår kundservice serverar finska, svenska, spanska och engelska. Du kan nå oss via e-post på karla.harzdorf@cafe-nazca.fi. Ringa vårt telefonnummer kostar dig en vanlig samtalskostnad.

KUNDREGISTRERING

Registreringen är frivillig och online-butiken kan beställas bra utan registrering. Du kan anmäla dig på förhand på registreringssidan eller i kassan när du gör din beställning. När du registrerar dig som användare kommer du att se t.ex. din egen orderhistorik.

BESTÄLLNING

Produkter beställs vanligtvis via internet på www.cafe-nazca.fi via kundvagnen.

Alla beställningar bekräftas via e-post, vilket anger priset på beställningen, fraktkostnader och beställda produkter. För att få en orderbekräftelse måste en e-postadress anges när du beställer.

Ersättningsadress, e-postadress och telefonnummer krävs för att leverera din beställning. Om du märker några fel i dina beställningsuppgifter, vänligen kontakta oss genast genom att skicka ett mail till karla.harzdorf@cafe-nazca.fi

Kunden godkänner leveransvillkoren vid tidpunkten för varje beställning.

ORDER BEKRÄFTELSE

Vi skickar ett e-postmeddelande för orderbekräftelse för att visa dig:

  • referensnummer
  • ditt bankkonto
  • faktura totalt

Du kan kontrollera innehållet i ordern genom användarkontot på vår webbplats.

BETALNINGSMETODER

Produkter och deras porto betalas vid beställning. Online betalning kan göras med följande betalningsmetoder: Nordea, Kooperativbank, Danske Bank, LocalTapiola, Aktia, Nooa, Lokala Samarbetsbanker, Sparbanker, Handelsbanken, S-Bank, Ålands Bank och Betalkort. Betalningar görs via Paytrail Abp: s hemsida. Betalningsöverföring är också en förskottsbetalning.

——————–

Betalningsleverantör

Paytrail plc (2122839-7), en betaltjänstleverantör och betaltjänstleverantör, samarbetar med finska banker och kreditinstitut. Paytrail plc visas som betalningsmottagare på ett kontoutdrag eller kortfaktura och skickar det vidare till köpmannen. Paytrail Oyj har en betalningsinstitutstillstånd. Vid ett klagomål, kontakta först leverantören av produkten.

Paytrail Oyj, affärs-id: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Telefon: 0207 181830

www.paytrail.com Onlinebanker Betalningstjänster

för

webbbanker genomförs av Paytrail Oyj (2122839-7) i samarbete med finska banker och kreditinstitut. Ur användarens perspektiv fungerar tjänsten precis som traditionell betalning online.

————-

FÖRSKOTTSBETALNING

Vi skickar produkter när din betalning visas i vårt konto. Vi levererar inte produkter med porto. Vi kommer att behandla beställningen under öppettiderna när betalningen görs.Om din betalning är en förskottsbetalning via banköverföring håller vi bokningen i 5 arbetsdagar, varefter beställningen upphör att gälla om betalningen är obetald.

LEVERANS

Vi lägger ut produkter varje arbetsdag. Beroende på bankanslutningen tar det 1-3 arbetsdagar att betala fakturan.

Vi levererar paketen via paketterminalen till närmaste punkt. Leverans tar 2-3 dagar från betalning.

LEVERANS- OCH LEVERANSMETODER

Fraktkostnader inkluderar porto och förpackningskostnader. Du kan visa fraktkostnaden efter att ha valt betalnings och betalningsmetod för kundvagnen. Vi levererar beställningar som paket och betalningsbrev.

GARANTI OCH RÄTT AV RETUR

Vi garanterar att våra produkter uppfyller våra angivna standarder. Om det finns några problem med produkternas kvalitet, vänligen kontakta oss på karla.harzdorf@cafe-nazca.fi

När vi har mottagit och granskat produkten du returnerat skickar vi en ny eller återbetalad betalning till ditt konto helt genom den betalningsmetod du använder. Vi förbehåller oss rätten att ändra leveransvillkor och priser. Kunden måste bekanta sig med de nuvarande leveransvillkoren innan beställningen läggs ut.

Kunden har 14 dagars utbytes- och returrätt enligt konsumentskyddslagen. Rätten att returnera gäller endast oanvända och omsättningsbara produkter i originalförpackningen.

Returadress:

Café Nazca

Pelmakäntie 94

70820 Kuopio

Vi mottar inte återbetalningar mer än 14 dagar efter leveransen. När återbetalningen har godkänts returneras pengarna direkt till ditt konto efter mottagande och bearbetning av bidraget.

PROBLEM FÖR TRANSPORT OCH FARLIGA PRODUKTER

Om produkten har gått vilse under transporten, skadad eller felaktig produkt som levererats till kunden, måste kunden genast underrätta  karla.harzdorf@cafe-nazca.fi  eller posta:

Café Nazca
Pallinenkäntie 94

70820 Kuopio

Ett meddelande om felaktig leverans eller defekt produkt måste göras inom 14 dagar från mottagandet av produkten. Om paketet är skadat i posten måste produkten omedelbart bli föremål för ett klagomål till postkontoret.

Vi förbehåller oss rätten att ändra leveransvillkor och priser. Kunden måste bekanta sig med de nuvarande leveransvillkoren innan beställningen läggs ut.